Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

فروش پرینتر سه بعدی

Posted by nazano 
فروش پرینتر سه بعدی
February 08, 2015 04:09PM
هم اکنون پرینتر های سه بعدی در جهان تبدیل به یک انقلاب صنعتی شده اند به طوری که در بیشتر و شاید بهتر بگوییم در تمامی صنایع جایی را برای خود پیدا کرده اند و موارد استفاده ی بسیار زیادی را دارا هستند. کشور ایران نیز از این پیشرفت عقب نیافتاده و در مدت زمان بسیار کوتاه توانسته است این تکنولوژی قدرتمند را در بازار خود وارد نماید به طوری که هم اکنون پرینتر سه بعدی در ایران در بسیاری از مشاغل قدیمی مورد استفاده قرار میگیرد و یا حتی باعث بوجود آمدن مشاغل جدید شده است که خود حل کننده ی یکی از دغدغه های بزرگ اجتماعی یعنی بیکاری است.

پرینتر های سه بعدی در ایران توانسته اند در مدت زمان کوتاهی بسیار قدرتمند عمل کرده و باعث ایجاد اشتغال، بهینه کردن هزینه ها و از همه مهمتر باعث استفاده ی تکنولوژی روز دنیا در صنایع ایرانی شود.

این مجموعه مفتخر است با ارائه بهترین محصولات بازارهای خارجی که به عنوان مثال میتوان شرکت میکربوت و یا مانستر را نام برد که پرینتر های سه بعدی این دو شرکت بزرگ همواره دارای رتبه اول در مسابقات جهانی و نمایشگاهی مرتبط با پرینتر سه بعدی بوده اند را در بازار بکر ایران عرضه نماید.

هم اکنون پرینتر سه بعدی در بسیاری از مشاغل از قبیل :نمونه سازی سنتی، نمونه سازی سریع یا نمونه سازی سه بعدی، قالب سازی، پزشکی، آموزش، مهندسی، معماری، طلا سازی و بسیاری مشاغل دیگر در ایران مورد توجه گرفته است و مجموعه ما با در نظر گرفتن شرایط روز کشور ایران سعی دارد به این مشاغل خدماتی از قبیل : فروش پرینتر سه بعدی و اسکنر سه بعدی، نمونه سازی سریع، خدمات پس از فروش و تعمیرات پرینتر سه بعدی واسکنر سه بعدی، برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه بازاریابی پرینتر سه بعدی و بسیاری از خدمات دیگر را به صورت کاملاً حرفه ای ارائه نماید.

منبع: فروش پرینتر سه بعدی
Re: فروش پرینتر سه بعدی
September 18, 2015 06:14AM
فروش و خدمات پرینتر سه بعدی Si3D

اولین سازنده پرینترهای سه بعدی فوق دقیق
ابعاد پرینت دستگاه 50 در 100 سانت می‌باشد. در صورت بزرگ‌تر بودن ابعاد کار مورد نظر ، طرح به قطعات کوچک‌تر تبدیل و پس از پرینت به یکدیگر چسبانده می‌شود. این روند تاثیری بر کیفیت کار شما نداشته و سازهٔ مورد نظر به صورت یکپارچه و مستحکم به شما عرضه می‌گردد.

با توجه به طیف وسیع کاربردهای پرینتر سه بعدی و گسترش بسیار سریع آن در بعضی حوزه‌ها مانند دندانپزشکی ، طلا و جواهر سازی و ساخت قطعات صنعتی ، اطلاع ما از نوع نیاز شما حائز اهمیت است تا بتوانیم دستگاهی با کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت را به شما ارایه دهیم.
توانایی پرینتر‌ها در زمینه‌های مختلف پیشرفت بسیاری کرده است و با توجه به گسترهٔ این توانایی‌ها ، دارای قیمتهای بسیار متفاوتی هستند. به طور مثال پرینترهای مورد استفاده در دندانپزشکی و پزشکی از ۷۰۰۰ دلار شروع شده و تا ۸۰۰۰۰ دلار پیش می‌روند ، در جواهر سازی از ۵۰۰۰ دلار شروع و تا ۶۰۰۰۰ دلار ادامه می‌ابد و در ماکت سازی و مصارف نمونه سازی سریع از ۲۰۰ دلار تا ۴۵۰۰۰ دلار متغیر می‌باشد و حتی در صنایع دقیق مانند صنایع نظامی و صنایع خودرو سازی تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار دارای تفاوت قیمت می‌باشد. از اینرو برای انتخاب بهترین دستگاه با مناسب‌ترین قیمت لازم است تا از نیاز دقیق شما اطلاع داشته باشیم. در قدم اول ما به صورت مشاور برای شما عمل می‌کنیم و در صورت تایید و خواست شما مسئولیت ساخت و تولید دستگاه را در اسرع وقت و با بهترین دقت به عهده می‌گیریم.
در قسمت خدمات پس از فروش در زمینه تهية مواد اولیه و نیز تعمیر و پشتیبانی دستگاه (اعم از کالیبراسیون و تعویض قطعات) و مشاوره فنی می توانید بروی ما حساب کنید. (تهیه و ارایه رزین انحصاری با قابلیت ریختگی عالی)

سایت: [www.si3d.ir]
Mobile,WhatsApp,Telegram: +98-9126094792
ایمیل: info@si3d.ir
sbsohrabi@gmail.com


مشخصات دستگاه
مناسب برای طلا، جواهر، دندان سازی، صنعت، معماری، پلان، ماکت، مجسمه سازی
دارای دقتهای بالا
ابعاد ساخت از (85 در 45 میلی متر) تا (100سانت در 50 سانت)
سرعت تولید مدل بالا
دارای قابلیت دو نوع کارکرد مستقل یا با استفاده از کامپیوتر
صفحه نمایش لمسی 7 اینچی
دو سال ضمانت تعمیرات و پشتیبانی
نصب و راه اندازی، آموزش
قابل نصب در خانه و دفتر کار یا کارگاه - کاربری ساده
قیمت مناسب

ارسال پرینتر سه بعدی به تمام نقاط کشور
سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران، انبار توشه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بار بری های مجاز قابل حمل به نقاط مد نظر مشتریست.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر با ما تماس بگیرید:

مشاوره فنی و فروش : 6094792 -0912
تلفن کارخانه: 65611784 -021

سایت: [www.si3d.ir]
Mobile,WhatsApp,Telegram: +98-9126094792
ایمیل: info@si3d.ir
sbsohrabi@gmail.com

آدرس: تهران - جاده قدیم تهران کرج – جاده شهریار – بعد از شرکت ایران یاسا- نرسیده به سعیدآباد – مجتمع صنعتی گلگون - خیابان سوم جنوبی – پلاک 18

فروش پرینتر سه بعدی ، پرینت سه بعدی قطعات صنعتی ، پرینت سه بعدی دندان ، پرینت سه بعدی با کاربرد های پزشکی ، پرینت سه بعدی مدل های طلا و جواهر ، فروش پرینتر Si3D ، پرینتر سه بعدی پروژکتوری، پرینتر سه بعدی DLP، پرینتر سه بعدی SLA ، پرینتر سه بعدی FDM ، پرینتر سه بعدی دقیق ، پرینتر سه بعدی ماکت ، پرینتر سه بعدی اسباب بازی ، پرینت سه بعدی لوازم اداری ، پرینت سه بعدی نمونه سازی سریع قطعات ، پرینت سه بعدی انواع حجم های مجسمه سازی، پرینتر سه بعدی، طلا و جواهر، پرینتر سه بعدی طلا و جواهر، پرینتر، مدل ساز، مدل ساز طلا و جواهر
چاپ سه بعدی حیوانات از حالا!!!!!
January 10, 2018 03:17AM
ماسک سه بعدی چاپ شده برای سگ 4 ماهه کمک می کند تا پس از یک حمله وحشیانه که فک او را خرد کرده است، فک او بهبود کامل یابد.
سگ ها و چاپ سه بعدی ، یک پیشرفت دلخواه جدید در یک حالت خاص را نشان می دهد که نشان می دهد چگونه این فناوری توانایی کمک به بهترین دوست انسان را دارد، Loca چهار ماهه به جراحی اورژانس UC Davis منتقل شد و یک ماسک سه بعدی چاپ شده بخش مهمی از روند بهبودی او بود.در ادامه با مطالب آموزشی همراه باشید تا در مورد تکنولوژی در مورد چاپ سه بعدی و حیوانات مطالب خواندنی و جالبی را برای شما بیان کنیم.

این سگ با حمله ی یک سگ وحشی مواجه شده بود. آسیب های ناشی از آن حادثه بسیار شدید بود، شکاف سمت راست او کاملا عمیق و زخم های پانکراس به گردن او تحمیل شده بود. روشهای بازسازی خارج از رشته عملیات کالج دامپزشکی بود، به طوری که آنها به دندانپزشکی و خدمات جراحی دهان و دندان (DOSS) و همچنین دریافت کمک از دانشجویان مهندسی پزشکی چاپ سه بعدی و حیوانات دانشگاه کالج مهندسی رسیدند. تلاش های بهبودی توسط اعضای هیئت علمی دانشکده ها برگزار شد.

به گفته مرکز سخنراني در کاليفرنيا، “محوطه تحت درمان عمومی برای CT اسکن مخروطی قرار داده شد تا میزان آسیب های او مشخص شود. اسکن نشان داد که میزان آسیب به صورت استخوانی، جوش، TMJ و همچنین شکستگی کوچک در مهره گردن او نشان داد شده است. بعد از عمل جراحی برای برداشتن بخشهای استخوانی، قدام ناحیه راست و ماندبای سمت راست ایجاد شده است.
آزمایشگاه TEEM

آزمایشگاه TEEM که مختص به دانش آموزان BME است در محوطه دانشگاه و بیمارستان دامپزشکی قرار گرفته است، بنابراین ماسک می تواند بلافاصله پس از پایان روز و با عجله مورد بررسی متخصصین قرار گیرد. آنها توانستند با استفاده از مدل های سه بعدی تولید شده از CT اسکن چهره سگ، با بازیابی فک بالا و نرم افزار ریکاوری که به نام Exo-K9 شناخته می شد، طرح را چاپ کنند. این بدان معناست که این امر می تواند مناسب باشد و حمایت لازم برای کمک به او در راه بازگشت به بهبود است.

سخنگوی این تیم گفت: “Loca در طول سه روز بستری شدنش بسیار خوب عمل کرد.” او تقریبا بلافاصله شروع به خوردن غذای نرم و داروهای ضد درد کرد. علاوه بر این Exo-K9، Loca با یک گردنی کمرنگ برای تثبیت شکستگی گردن او و محدود کردن محدوده حرکتش در طول فرآیند رو به بهبود است. ”
…. باید بیش از یک ماه در محدودیت شدید حرکتی می بود تا بهبود یابد.Loca با این حال قادر بود که شرایط سخت را پشت سر بگذاردو اکنون تقریبا به طور کامل به حالت عادی باز گشته است، به غیر از چند دندان که هنوز به درمان نیاز دارد.


چاپگر سه بعدی
Re: فروش پرینتر سه بعدی
February 05, 2018 08:27AM
در مقاله ای که امروز برای شما تدارک دیده ایم، می خواهیم شما را با مزایا و کاربردهای بی نظیر پرینترهای سه بعدی آشنا کنیم؛ با ما تا پایان همراه باشید.
چاپگرهای سه بعدی ویژگی هایی دارند که شاید با توجه به جدید بودن این تکنولوژی بزرگ هنوز برای ما کمی گنگ باشند؛ به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در مقاله امروز خود شما را با کاربردهای ویژه و قابل توجه چاپگرهای سه بعدی کمی آشنا کنیم. نام پرینترهای سه بعدی را احتمالا پیش از این نیز شنیده اید؛ در واقع پرینترهای سه بعدی را می توان نوع پیشرفته دستگاه های CNC دانست که در رشته مهندسی مکانیک و تولید قطعات کاربرد بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارد.
اما پرینترهای سه بعدی با ظهور خود پا را فراتر گذاشته و توانسته در حوزه های دیگری همچون صنایع غذایی، پزشکی، هنری و نیز پیشرفت های قابل توجهی را بوجود بیاورد؛ بدون شک نمی توان به سادگی از نقش بزرگ چاپگرهای سه بعدی در دنیای کنونی گذشت
یکی از مشکلاتی که همیشه برای افرادی که از وسایل مکانیکی قدیمی تر از خودرو گرفته تا لوازم خانگی استفاده می کنند، وجود داشته است، عدم در دسترس بودن یا کم بودن قطعات یدکی بوده است!
از جمله دیگر مهمترین موارد استفاده از چاپگر و اسکنر باید به موارد نظامی آنها اشاره کرد که تنها یکی از آنها تولید پهپاد است. پیشرفت در این حوزه تا آن حد زیاد بوده است که تنها در عرض چند ساعت می توان یک پهپاد کاملا مجهز را برای پرواز تولید و آماده کرد.
وضعیت سرمایه گذاری پرینتر سه بعدی در اروپا
کشور آلمان که همواره بعنوان یکی از صنعتی ترین کشورهای حال حاضر اروپا و جهان معرفی می شده است، سرمایه گذاری بسیار گسترده ای را بر روی پرینترهای سه بعدی انجام داده و در تلاش است تا با افزایش منابع مالی برای رشد در حوزه چاپگرهای سه بعدی بتواند به زمینه ها و ابعاد جدیدی از این تکنولوژی خاص دست پیدا کند
شنیده ها حاکی از آن است که اروپای شرقی و مرکزی مجموعا مبلغی در حدود ۹۱۷ میلیون دلار را جهت سرمایه گذاری بر پروژه پرینترهای سه بعدی در نظر گرفته اند. امیدواریم کشور ما نیز بیش از پیش توجه خود را معطوف این تکنولوژی بی نظیر کند.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login