Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

How to install firmware on delta 3D printer

Posted by Wangsamax 
How to install firmware on delta 3D printer
March 30, 2017 07:15AM
Hi all, I made a tutorial video about how to install firmware on delta printers in this link [youtu.be]
I hope you like it.
Re: How to install firmware on delta 3D printer
March 30, 2017 01:31PM
You need to edit the Title so that people know what hardware this runs on!!
Re: How to install firmware on delta 3D printer
May 13, 2018 09:28AM
Hello people ..
I am a beginner and started with a delta type ... it will be simple with a 25 mm mdf structure. Already the electronic components are all new which are ramps 1.4 and Mega 2560 with LCD12864 display, except the engines that are used Nema 23 10kgf. Initially I would like to make 1000mm high and then enlarge to 2000mm. I do not want to abuse your goodwill. But currently which settings are most appropriate for this application? Is this demonstrated in the video, compatible with the electronics I have? If it could not indicate some link, so I can search and get the settings for my 3d printer? Thank you very much, pardon for English because I'm using google translator, rsrs. See you later!



Ola pessoal ..
Eu sou iniciante e comecei com uma do tipo delta... será simples com estrutura mdf de 25 mm. Já os componentes eletrônicos são todos novos que são rampas 1.4 e Mega 2560 com display LCD12864,exceto os motores que são usados Nema 23 10kgf. Inicialmente eu gostaria de fazer 1000mm de altura e depois ampliar para 2000mm. Eu não quero abusar da boa vontade de você. Mas atualmente quais configurações são mais apropriadas para esta aplicação?Essa demonstrada no vídeo, é compatível com a eletrônica que possuo? Caso não seja poderiam indicar algum link, para que eu possa pesquisar e obter as configurações para a minha impressora 3d? Desde já muito obrigado, perdão pelo inglês porque estou usando o google translator, rsrs. Até logo!
Google Tradutor
[translate.google.com.br] › ...
O serviço gratuito do Google traduz instantaneamente palWeb entre o inglês e mais de 100 ou
Google Translate

Edited 1 time(s). Last edit at 05/13/2018 10:37AM by Siggal.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login