Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med

Posted by jolly - Klub3d 
Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med
November 05, 2013 08:49PM
Hej


Jeg er selvstændig og 31 år gammel. Jeg købte for et års tid siden en Makerbot Replicator 2, og er i øjeblikket i gang med at bygge en Prusa Mendel i2. Jeg har det rigtigt sjovt med at lege med 3D printere, og syntes det kunne være sjovt at lave en gruppe med andre ... Jeg har åbnet en side på facebook på: http://www.facebook.com/klub3ddk.

Jeg har lidt erfaring med diverse elementer og er frisk på at hjælpe og svare på spørgsmål, men er du interesseret i at være med, og har du forstand på elelkronik kan du også riskere at der kommer nogen spørgsmål den anden vej (-;..

Jeg har en lille idé om på sigt at lave en webshop med 3D printer dele, og 3D printere, og måske endda designe min egen printer...

Hvis du har lyst til at være med til at lave gruppe er du meget velkommen.. - Det kunne være sjovt at have nogen at spare med..

Edited 1 time(s). Last edit at 11/05/2013 08:50PM by jolly - Klub3d.
Der er desværre lidt for langt fra Hjørring til Søborg, så.....
Men - har du kigget på Prusa Mendel i3 ??
Personligt tror jeg at den er nemmere at bygge og få til at virke end i2.

/klausf
Re: Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med
March 18, 2014 04:57AM
Hej med dig

Se min anden post i det her forum. Jeg er meget interesseret, omend noget af en nybegynder.
Og så er der lidt langt fra Odense af, men jeg vil ikke udelukke det kunne blive til en tur til djævleøen.

Mvh Anders.
Re: Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med
March 18, 2014 05:51PM
Hej
Jeg er også ny i denne 3d verden, selvom jeg har 51 år på bagen. Jeg er ved at færdigøre min første konstruktion. se billeder.
Jeg håber den er køreklar om en måned. (venter bla. på de små stepperstick.)

Arduino Mega + Ramps1,4 jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge "Sprinter" eller "Marlin".

Mvh Alan

PS jeg bor i Svendborg

Edited 1 time(s). Last edit at 03/18/2014 05:52PM by alanolsen.
Attachments:
open | download - ScreenHunter_92 Mar. 18 22.36.jpg (144.8 KB)
Re: Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med
March 21, 2014 05:51PM
Quote
alanolsen
Hej
Jeg er også ny i denne 3d verden, selvom jeg har 51 år på bagen. Jeg er ved at færdigøre min første konstruktion. se billeder.
Jeg håber den er køreklar om en måned. (venter bla. på de små stepperstick.)

Arduino Mega + Ramps1,4 jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge "Sprinter" eller "Marlin".

Mvh Alan

PS jeg bor i Svendborg

Den er meget imponerende! Hvor længe har du været om at bygge den?
Re: Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med
March 27, 2014 07:03PM
jeg startede i midten af januar, og har arbejdet på den nogle timer hver dag. Det skal lige siges at jeg råder over egen metaldrejebænk og har et velfungerende værksted direkte tilknyttet min bolig. Så selv et ledigt kvarter er blevet udnyttet.
3d printeren er pt i gang med et Iphonecover, men ellers er tiden gået med kalibrering.

Mvh Alan
Re: Jeg leger med 3D printere i Søborg, og vil gerne have nogen at lege med
March 29, 2014 10:37AM
Jeg bor i nærheden af Frederikssund, så det burde da ikke være helt umuligt at finde ud af et meetup.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login