Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Active reprap group in Denmark

Posted by Asger 
Active reprap group in Denmark
March 08, 2012 06:42AM
Nordicreprapforums er dødt og har været det længe, nye brugere bliver ikke aktiveret og der er ingen som tjekker det. ejeren er MIA og han er vist også den eneste administrator

Der findes dog et aktivt community www.osaa.dk i Århus har både lokaler og aktive medlemer med reprap systemer, kom forbi til åben hus-dage om tirsdagen og se hvad det går ud på
Hvis man søger læng nok vil man finde thy3d
Jeg er begyndt at smide al den Info jeg gennem tiden har mailer folk i ind og udland på min blok. Dels som service til mine kunder men også til alle andre...
Jeg ved det er en komicel side. Men jeg ser det nu merer som fælles inkøbsside hvor jeg er venlig og tager risikoerne samt bøvlet med myndighederne.
Alle er velkommen.
Re: Active reprap group in Denmark
May 08, 2012 03:24PM
Reklame for firmaer er i salg og service forumet
Jeg undskylder Asger
Re: Active reprap group in Denmark
October 29, 2013 05:01PM
hvordan får man en reprap printer og hvordan får man "printervæske" til den når man har anskaffet sig èn?
Re: Active reprap group in Denmark
November 05, 2013 08:51PM
Hej


Jeg er selvstændig og 31 år gammel. Jeg købte for et års tid siden en Makerbot Replicator 2, og er i øjeblikket i gang med at bygge en Prusa Mendel i2. Jeg har det rigtigt sjovt med at lege med 3D printere, og syntes det kunne være sjovt at lave en gruppe med andre ... Jeg har åbnet en side på facebook på: [www.facebook.com].

Jeg har lidt erfaring med diverse elementer og er frisk på at hjælpe og svare på spørgsmål, men er du interesseret i at være med, og har du forstand på elelkronik kan du også riskere at der kommer nogen spørgsmål den anden vej (-;..

Jeg har en lille idé om på sigt at lave en webshop med 3D printer dele, og 3D printere, og måske endda designe min egen printer...

Hvis du har lyst til at være med til at lave gruppe er du meget velkommen.. - Det kunne være sjovt at have nogen at spare med.. (jeg ved godt dette er en kopi af mit andet post, men ja..)
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login