Welcome! Log In Create A New Profile

Advanced

Vinkkejä prusan hankkimiseen.

Posted by eniq1on 
Vinkkejä prusan hankkimiseen.
April 04, 2012 01:52PM
Eli tilanne on tämä, olen opiskelija wich means mulla ei oo rahaa tuhlata ja aattelin hankkia prusa mendelin.
Joten onko järkevintä tilata valmis paketti jostain vai ostaa osat erikseen ja toivoa et on muistanu hommata kaiken tarpeellisen.

[www.emakershop.com] täältä löytyy muoviosia näköjään kohtuu hintaan.

Alan kääntyä siihen tulokseen että ostan osat erikseen ja kasaan pikkuhiljaa. Säästyy rahaa toivottavasti.

Ainut onglema nyt on etten ole vielä kerennyt perehtyä kunnolla tuohon laitteen elektroniikkaan. Ymmärsin että noita aivoja tälle laitteelle on monia. On noita gen 3, 6, 7 ja sitte on naitä RAMPS. Mikä noista on kannattavin hankkia?

Olen elektroniikka alan koulun käynyt mutta en osista tahtoisi alkaa silti kasaamaan noitakaan.

Edited 5 time(s). Last edit at 04/05/2012 03:35AM by eniq1on.
Re: Vinkkejä prusan hankkimiseen.
April 05, 2012 06:43AM
Shoppailemalla vehkeen osa kerrallaan pääsee kyllä halvemmalla.

Muoviosasettejä saa aika halvalla. Kierretangot, sileät tangot, ruuvit ja mutterit eivät myöskään maksa maltaita ja ne voi löytää paikallisesta rautakaupasta.

Pursottimeen, laakereihin, printtaustasoon, moottoreihin vetohihnoineen ja elektroniikkaan (Sanguinololu taitaa olla halvin elektroniikka) meneekin sitten yhteensä yllättävän paljon rahaa itse runkoon verrattuna. Näitä voi ostaa mistä halvimmalla saa, mutta ostamalla monesta eri paikasta, rahansäästö kuluukin helposti postikuluihin. Jos nuo saa alle 250 euroon niin sitä voi pitää varsin hyvänä saavutuksena.
Re: Vinkkejä prusan hankkimiseen.
April 08, 2012 01:12PM